Vyhledat
  • Mimiko

5⃣tipů, jak se dostat do formy po porodu


Abyste se cítila skvěle v mateřství, je hodně důležité se dostat zpátky do formy.

Není to nic složitého, stačí vědět a dodržovat jen těchto 5 pravidel:⠀


🥗Správná strava.

Jídlo 5-6x denně v malých dávkách. Větší půlku talíře zabere zelenina, další část přílohy (testoviny apod), poslední část bílek (maso, ryba).

💧Dodávejte tělu tekutiny.

Pijte čistou vodu bez bublinek, dále čaj a kysané mléčné výrobky. Je potřeba vypít alespoň 1,5 l vody za den.

🤱🏼Podvazujte si břicho.

Můžete používat speciální obvaz. Pomůže to rychleji vrátit břicho do původního stavu před porodem. Také pomůže, když budete kojit každé 1,5–2 hodiny, jelikož se během kojení v těle matky produkuje oxytocin, který stimuluje kontrakce dělohy.

🛀Pečujte o svojí hygienu

Používejte speciální poporodové vložky a vyměňujte je každé 3-4 hodiny. ⠀


🏃🏼‍♀️Omezte fyzickou námahu, ale i přesto buďte aktivní.

Chcete být znovu štíhlá? Když chodíte s kočárkem ven, choďte, neseďte na lavičce. Procházejte se dvakrát denně hodinku nebo dvě a výsledek uvidíte už po pár týdnech.

❤️ Přejeme vám co nejrychlejší návrat do původní kondice, hodně radosti a dobré nálady. Šťastná matka znamená šťastná rodina.

Jaké máte tipy vy? Podělte se v komentářích

1 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše